Skip to content

Potencjalne skutki dla zdrowia publicznego obniżania poziomu nikotyny w papierosach w Stanach Zjednoczonych czesc 4

1 miesiąc ago

519 words

W 2015 r. Stosowaliśmy wskaźniki zaprzestania palenia w celu zaprzestania palenia zarówno papierosów, jak i niepalonych wyrobów tytoniowych. W scenariuszu bazowym zakładano, że wiek poszczególnych dawek początkowych i przypadków zaprzestania leczenia będzie stały przez wszystkie lata, bez konieczności wprowadzania nowego produktu (a zatem bez zmiany produktu lub nowego podwójnego zastosowania) po 30 roku życia. Założenie to zostało złagodzone w scenariuszu politycznym, który pozwalał na przyjmowanie niepalonego tytoniu wśród osób palących w każdym wieku, zarówno w charakterze podwójnego użytkownika, jak i przełącznika produktów. Podczas opracowywania modelu przeprowadziliśmy analizy wrażliwości, które umożliwiły zmianę produktu w scenariuszu bazowym, która nie miała istotnego wpływu na wyniki. Przeprowadziliśmy również analizy wrażliwości, w których zakładaliśmy, że wyjściowe wskaźniki zapoczątkowania palenia w przyszłości będą o 20% wyższe i o 20% niższe niż szacowane na 2015 rok. Scenariusze polityki scenariuszy
Uzyskane dane wejściowe dla scenariusza polityki uzyskaliśmy dzięki formalnej eksperckiej pozyskaniu, która jest systematycznym procesem formalizowania i kwantyfikowania ocen dotyczących niepewnych wielkości. Ten proces jest zwykle przeprowadzany z ekspertami przedmiotowymi, którzy zapewniają subiektywne rozkłady prawdopodobieństwa dla interesujących pytań. Wykonawca wybrał ekspertów na podstawie wzajemnie uzgodnionych, wcześniej określonych kryteriów, które pozwoliły zidentyfikować autorów obszernych zapisów dotyczących publikacji na odpowiednie tematy. Kandydaci byli zobowiązani do poświadczenia, że nie mieli faktycznego, widocznego lub potencjalnego konfliktu interesów w jakimkolwiek przedsiębiorstwie tytoniowym lub jakichkolwiek produktach farmaceutycznych związanych z nikotyną lub tytoniem.
Ośmiu ekspertów poproszono o przedstawienie szacunkowych przewidywań dotyczących skutków hipotetycznej polityki, która wymagałaby zmniejszenia nikotyny w papierosach do poziomu minimalnie uzależniającego. Zmniejszenie to można osiągnąć poprzez ustalenie maksymalnego limitu ilości nikotyny w wypełniaczu tytoniu do tytoniu, a tym samym ilości, która może być wydobyta przez użytkownika. Eksperci zostali poproszeni o założenie, że spalane wyroby tytoniowe, które z dużym prawdopodobieństwem będą służyć jako substytuty tradycyjnych papierosów (np. Tytoń do samodzielnego skręcania papierosów, tytoń do fajki i cygara niepodatne) byłyby objęte polityką, podczas gdy inne produkty tytoniowe (np. , cygara premium, fajka wodna lub szisza, e-papierosy i tytoń bezdymny) zostałyby wykluczone. Eksperci ocenili wpływ polityki na wskaźniki zaprzestania palenia papierosów, przejście z palenia papierosów na produkty wyłączone z polityki, podwójne zastosowanie, inicjowanie palenia papierosów i inicjowanie produktów wyłączonych z polisy. W przypadku tego modelu przyjęliśmy założenie upraszczające, że przejście na produkty tytoniowe, które zostały wyłączone z tej polityki i rozpoczęcie działalności, ograniczałoby się do niepalonych wyrobów tytoniowych. Założenie to było w dużej mierze zgodne z poglądami ekspertów.
Eksperci zostali poproszeni o dostarczenie najlepszego oszacowania prawdziwej wartości każdej zmiennej, minimalnych i maksymalnych możliwych wartości oraz wartości 5., 25., 75. i 95. percentyla. Poproszono ich również o oszacowanie skutków polityki na rok bezpośrednio po wdrożeniu iw kolejnych latach. Eksperci mogliby przedstawić osobne dane szacunkowe dla mężczyzn i kobiet
[patrz też: anestezjologia i ratownictwo, zdrowe kapcie dla dzieci, bakterie ropotwórcze ]

Powiązane tematy z artykułem: anestezjologia i ratownictwo bakterie ropotwórcze zdrowe kapcie dla dzieci