Skip to content

Opinia publiczna na temat przyszłości ustawy o przystępnej cenie czesc 4

4 tygodnie ago

513 words

Kiedy Medicare po raz pierwszy zostało uchwalone w 1964 r., Było wspierane przez 61% społeczeństwa30. Wsparcie dla ACA było niższe, ale jak pokazuje Tabela 1, stopa wsparcia wynosiła 42% w momencie jej uchwalenia oraz w czerwcu i lipcu. wyniosła ona 49%. Natomiast tylko 24% społeczeństwa zaakceptowało republikańskie plany wymiany i ponad dwa razy więcej zostało odrzuconych. Mimo że większość republikanów opowiedziało się za uchyleniem ACA, tylko połowa (50%) zaakceptowała rachunki zastępcze. Mimo to, biorąc pod uwagę wybór między planem wymiany domu a Obamacare, prawie dwie trzecie (64%) republikanów wolało plan zastąpienia.21 Poglądy Republikanów są tutaj szczególnie ważne. Jak pokazano w Tabeli 2, prawie dwie trzecie republikanów (64%) chciało uchylić ACA14. Jeśli chodzi o przekonania i wartości, tylko niewielka część Republikanów uważała, że obowiązkiem rządu federalnego było zapewnienie, że wszyscy Amerykanie mają opieka zdrowotna (30%) lub, że rząd federalny powinien odgrywać ważną rolę w poprawie opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych (28%) 11,12 Podobnie, tylko mniejszość Republikanów wolała udzielać pomocy finansowej na zakup ubezpieczenia zdrowotnego do tyle samo osób co obecnie ACA (27%) 10 lub wprowadzających zmiany, aby więcej osób miało ubezpieczenie zdrowotne, jeśli kosztuje rząd więcej pieniędzy (32%).
Odzwierciedlając trudność osiągnięcia konsensusu wśród republikanów w Kongresie, nastąpiły głębokie podziały wśród republikanów na wiele konkretnych elementów ich własnych zastępczych propozycji. Nieznaczna większość republikanów (52%) chciała utrzymać liczbę osób objętych Medicaid taką samą jaka jest dzisiaj, zamiast zmniejszać liczbę do tego, co było przed ACA.10 Około połowa republikanów (51%) faworyzowała zmniejszone federalne finansowanie programu Medicaid, umożliwiającego ubezpieczycielom oferowanie planów zdrowotnych obejmujących mniej świadczeń niż obecnie wymagane (50%), 20,21 i kończących wszystkie federalne fundusze na rzecz Planned Parenthood (47%).
Oprócz tych dywizji, tylko 37% Republikanów faworyzowało umożliwienie ubezpieczycielom naliczania wyższych opłat dla osób z wcześniej istniejącymi warunkami.10,20,24,25 Jednak jeden na siedmiu republikanów (14%) nadal chciał uchylić ACA, nie zastępując go na all.14
Podsumowując, te fundamentalne podziały wśród republikanów wskazują na podstawowy powód, dla którego republikanie w Kongresie mieli trudność w uzgodnieniu jednego planu uchylenia i zastąpienia. Podziałom tym nie pomógł fakt, że rola prezydenta Donalda Trumpa w debacie była tak słabo postrzegana przez opinię publiczną, a jedynie 28% popierało jego postępowanie w zakresie opieki zdrowotnej.
Wnioski
Jakie wnioski możemy wyciągnąć z sondaży podczas ostatniej debaty w Kongresie. Pierwszym spostrzeżeniem jest to, że Partia Republikańska, która jest w większości w Waszyngtonie, jest znacznie bardziej podzielona w kwestiach związanych z opieką zdrowotną, niż uznano w czasie wyborów prezydenta Trumpa, więc trudno jest uchwalić główne ustawodawstwo.
Drugi wgląd w to, jak spolaryzowani republikanie i demokraci opowiadają o ogólnej przyszłości ACA. W trakcie debaty większość republikańskich zwolenników opowiadała się za uchyleniem ACA, podczas gdy Demokraci nie
[więcej w: leczenie endometriozy, objawy endometriozy, alkoholizm leczenie ]

Powiązane tematy z artykułem: alkoholizm leczenie leczenie endometriozy objawy endometriozy