Skip to content

Opinia publiczna na temat przyszłości ustawy o przystępnej cenie cd

2 miesiące ago

492 words

Wystąpiły bardzo duże różnice między Republikanami i Demokratami w społeczeństwie w odniesieniu do niemal każdego składnika republikańskich propozycji uchylenia i zastąpienia. Zmniejszenie liczby osób otrzymujących dotacje na zakup ubezpieczenia zdrowotnego
Większość społeczeństwa nie sprzeciwiła się zmianie prawa, tak aby udzielała pomocy finansowej na zakup ubezpieczenia zdrowotnego mniejszej liczbie osób lub zmniejszała liczbę osób objętych ubezpieczeniem Medicaid. Zapytany o zakres pokrycia, jaki ma zapewnić plan zastąpienia, 57% ogółu społeczeństwa wolało zapewnić pomoc finansową na zakup ubezpieczenia dla tej samej liczby osób co obecnie ACA, podczas gdy około jedna trzecia wolała zapewnić pomoc dla nieco mniejszej liczby osób (22%) lub znacznie mniej osób (12%), ale zaoszczędzić pieniądze podatnika
Zmniejszenie liczby odbiorców i wydatków Medicaid
Większość społeczeństwa wolała utrzymać liczbę osób objętych Medicaid taką samą jak obecnie (72%), podczas gdy 22% chciało zmniejszyć liczbę osób otrzymujących Medicaid na to, co było przed ACA, redukując wydatki rządowe i podatki. 10
Przeciętna liczba sond wykazała, że 31% społeczeństwa faworyzowało zmniejszenie federalnego finansowania Medicaid.7,19,20 Ponadto, mniej niż 4 na 10 respondentów (37%) faworyzowało przyznanie państwom mniej federalnych pieniędzy na rzecz Medicaid, ale zwiększenie ich elastyczności. na pokrycie i jak wydać pieniądze
Zakończenie pojedynczego mandatu
W kwestii usunięcia wymogu wynikającego z ACA, że ludzie uzyskują ubezpieczenie zdrowotne lub płacą karę, ogół społeczeństwa był podzielony. W sumie 48% faworyzowało usunięcie tego wymogu, podczas gdy 50% było przeciwnych. 22 Pod koniec 2016 r., Przed rozpoczęciem debaty w Kongresie, tylko 35% społeczeństwa miało pozytywną opinię na temat mandatu 23.
Umożliwienie ubezpieczycielom oferowania planów zdrowotnych, które przynoszą mniej korzyści
Około jedna trzecia społeczeństwa (35%) uważała, że ubezpieczyciele powinni mieć możliwość oferowania planów zdrowotnych obejmujących mniej świadczeń niż obecnie wymagane.
Umożliwienie ubezpieczycielom naliczania dodatkowych opłat za osoby z wcześniej istniejącymi warunkami
W kwestii zakończenia obowiązywania federalnych przepisów o ubezpieczeniach zdrowotnych dla osób, które wcześniej chorowały, mniej niż jedna czwarta społeczeństwa sądziła, że ubezpieczyciele powinni mieć prawo naliczać więcej za osoby z wcześniej istniejącymi warunkami (24%). 25
Inne kwestie w debacie obejmowały dodanie ograniczeń redukujących do bieżącego programu Medicaid20,20 i zakończenie finansowania federalnego dla Planned Parenthood.12 Tabela 3 pokazuje wyniki ankiet dotyczących tych problemów.
Ogólna publiczna ocena uchwał republikańskich
Ogółem tylko około jedna czwarta respondentów (24%) zatwierdziła kongresowy plan republikański (lub plany, ponieważ zawierają zarówno plan, który uchwalił w Izbie, jak i propozycje przedstawione w Senacie) w sprawie uchylenia i zastąpienia ACA , natomiast 56% odrzuconych. W pełni co piąty respondent nie miał zdania.4,7,13,26-29
Z punktu widzenia opinii publicznej republikańskie plany wymiany były wyjątkowo niepopularne
[przypisy: opinie z poradni psychologiczno-pedagogicznej, proteza szkieletowa acetalowa cena, poliklinika zielona góra rtg ]

Powiązane tematy z artykułem: opinie z poradni psychologiczno-pedagogicznej poliklinika zielona góra rtg proteza szkieletowa acetalowa cena