Skip to content

Opinia publiczna na temat przyszłości ustawy o przystępnej cenie ad

1 miesiąc ago

544 words

Poglądy respondentów na temat tego, czy rząd federalny powinien zapewnić powszechne ubezpieczenie zdrowotne na lata 2013-2017. Dane pochodzą z odpowiedzi 1039 amerykańskich dorosłych, jak donosi Gallup, listopad 201315; 3341 dorosłych Amerykanów, jak donosi Pew Research Center, marzec 2014 r.16; 1021 dorosłych USA, jak donosi Gallup, listopad 201517; 1130 dorosłych w USA, jak donosi Pew Research Center, marzec 2016 r. 18; i 2504 amerykańskich dorosłych, jak donosi Pew Research Center, czerwiec 2017.11 Szczególnie ważne były tutaj dwie podstawowe wartości publiczne: wsparcie dla powszechnego pokrycia i preferowana rola rządu federalnego w opiece zdrowotnej. Jeśli chodzi o kwestię, czy rząd federalny powinien zapewnić, że wszyscy Amerykanie mają ubezpieczenie zdrowotne, 6 na 10 respondentów (60%) stwierdziło, że powinno to być zadaniem rządu federalnego. Ponad 8 na 10 demokratów (85%) uważało, że to powinno być w gestii rządu federalnego, podczas gdy tylko 30% republikanów zgodziło się. 11 Jak pokazano na rys. 1, odsetek ogółu społeczeństwa, który powiedział, że uważali to za odpowiedzialność rządu federalnego wzrosła z 42% w 2013 r. do 60% w czerwcu 2017 r.11,15-18
Ponadto, większość badanych osób (57%) uważało, że rząd federalny powinien odgrywać ważną rolę w ulepszaniu amerykańskiego systemu opieki zdrowotnej, podczas gdy 26% uważa, że powinien odgrywać niewielką rolę, a 15% uważa, że nie powinno odgrywać żadnej roli w wszystko. Prawie 9 na 10 demokratów (87%) uważało, że rząd federalny powinien odgrywać główną rolę w tej dziedzinie, w porównaniu z tylko 28% republikanów12.
Na pytanie, która z dwóch opcji wolałaby wybrać prawodawców w obecnej debacie na temat opieki zdrowotnej, większość respondentów (63%) wolała, aby ustawodawcy wprowadzili zmiany, aby więcej osób miało ubezpieczenie zdrowotne, nawet jeśli kosztowałoby to rząd więcej pieniędzy. Około jedna czwarta respondentów (27%) preferowała zmiany mające na celu ograniczenie wydatków rządowych, nawet jeśli oznaczałoby to, że mniej osób będzie miało ubezpieczenie zdrowotne. Demokraci zdecydowanie preferowali więcej osób posiadających ubezpieczenie zdrowotne (89%), podczas gdy większość Republikanów (56%) preferowała redukcję wydatków rządowych13.
Zapytany o to, co Kongres powinien zrobić w sprawie ACA, 7% społeczeństwa stwierdziło, że ACA powinno pozostać takie, jakie było, a około połowa (51%) stwierdziła, że należy utrzymać prawo i że Kongres powinien pracować nad jego poprawą. Około 4 na 10 respondentów uważało, że Kongres powinien uchylić ACA i zastąpić go alternatywą (31%) lub nie zastąpić go wcale (8%). Ogólnie rzecz biorąc prawie dwie trzecie republikanów uważało, że ustawę należy uchylić, przy czym połowa (50%) chce, aby została uchylona i zastąpiona, a 14% chciała, aby została ona uchylona, a nie zastąpiona.
Publiczne poglądy na temat składników ustawy o wycofaniu i wymianie
Tabela 3. Tabela 3. Postawy społeczne dotyczące uchylenia i zastąpienia prawodawstwa, zgodnie z identyfikacją strony. Poglądy opinii publicznej na temat ogólnej zasady często różnią się od ich poglądów na temat konkretnych propozycji politycznych. Kiedy przyjrzeliśmy się konkretnym aspektom republikańskich propozycji zastępczych, pojawiły się różne wzory opinii publicznej. Republikańskie propozycje zastąpienia zarówno w Izbie, jak i Senacie koncentrowały się na siedmiu typach zmian, pokazanych w tabeli 3
[patrz też: odbudowa zęba na wkładzie z włókna szklanego, poliklinika zielona góra rtg, lpg endermologie ]

Powiązane tematy z artykułem: lpg endermologie odbudowa zęba na wkładzie z włókna szklanego poliklinika zielona góra rtg